Στρατηγική Marketing
Στρατηγική Marketing
ΣΧΟΛΗ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ |
|||||||||||||||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
|||||||||||||||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Μεταπτυχιακό/Διεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεων |
|||||||||||||||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
4902008 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
B’ |
|||||||||||||||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
||||||||||||||||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
||||||||||||||||||
|
30 |
5 |
||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
||||||||||||||||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ειδικότητας, κατεύθυνσης Marketing |
|||||||||||||||||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Τα μαθήματα κορμού δηλαδή: Management, Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Εφαρμοσμένο Marketing, Λογιστική, Ποσοτικές Μέθοδοι στη Διοικητική των Επιχειρήσεων, Διεθνής Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων |
|||||||||||||||||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΑ |
|||||||||||||||||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
|||||||||||||||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
http://www.ibm-teipir.gr/eclass/modules/auth/opencourses.php?fc=7 |
|||||||||||||||||||
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
||||||||||||||||||||
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.
και Παράρτημα Β
|
||||||||||||||||||||
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: • Συνθέτουν και να αξιοποιούν θεμελιώδεις ικανότητες για να αναπτύξουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα • Κατανοούν και να κατευθύνουν την επιχείρηση και τους ανθρώπους της προς το μέλλον • Συνθέτουν τις ανάγκες των πελατών, με τις αγορές και επιχειρηματικές δραστηριότητες θα επιλέξουν να ικανοποιήσουν και με ποιο τρόπο • Δημιουργούν τους τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουν να επιτύχουν διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά • Δημιουργούν μια επιχείρηση ευέλικτη και ικανή να προσαρμόζεται στις αλλαγές • Συνθέτουν δομές, συστήματα, ικανότητες, ανθρώπινο δυναμικό ώστε να αναπτύξουν για να υποστηρίξουν αποτελεσματικά την υλοποίηση της στρατηγικής
|
||||||||||||||||||||
Γενικές Ικανότητες |
||||||||||||||||||||
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
||||||||||||||||||||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών |
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων |
|||||||||||||||||||
Να εργάζονται σε ομάδες εργασίας |
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ |
|||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
PC, Video Projector, ΔιαδραστικόςΠίνακας, e-learning |
|||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS |
|
|||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
|
|||||||||||||||||||
ΣυνιστώμεναΕπιστημονικάΠεριοδικά: |